luni, 5 septembrie 2011

In cautarea blenderului perfect



Ca sa te apuci de raw food ( macar partial ) trebuie sa ai un minim de aparate de uz casnic, dar cel mai pretios e blenderul...pentru green smoothie, in principal...si apoi multe, multe alte utilizari.
Dupa un studiu indelungat pe internet in care am citit caracteristici tehnice, comparatii intre blendere, pareri, comentarii, vizionat demonstratii pe you tube am ajuns la concluzia ca orice ar fi, nimic nu se compara cu Vitamix ( stanga ) sau Blendtec ( dreapta )..si merita investit intr-o masinarie din asta... chiar daca e scump, nu gluma...dar calculata amortizarea, fara a mai spune de beneficiile asupra sanatatii este in regula.  Si a venit momentul deciziei asupra modelului..totul bine si frumos..pana la actiunea de a comanda. Aici au aparut primele "situatii" care m-au facut sa fiu bucuroasa / deceptionata pe rand:                       
  1. Yes: Exista distribuitor Vitamix in Romania
  2. Oh, no: am gasit doar 2 distribuitori, unul care comercializeaza numai blendere profesionale si celalalt doar un singur model, ultimul mai precis Vitamix TNC 5200, dar care se vinde la pret dublu fata de SUA, unde e produs
  3. Yes: Exista distribuitor Blendtec in Romania
  4. Oh, no: am gasit 2 distribuitori, situatie similara cu Vitamix
  5. Yes: Am decis sa comand direct din SUA
  6. Oh, no: surpriza-surpriza, de fapt nu chiar atat de mare, blenderele sunt produse pentru tensiunea din SUA, 110 V ( in Romania e 220 V ) + ei fac transport doar pentru SUA si Canada. Daca vrei sa comanzi pentru Europa ( am sunat, am intrebat ) ajungi la un pret mai mare decat daca l-ai lua direct din Europa ( taxe transport, vama, convertor tensiune, etc ).
  7. Yes: Am scris, am cercetat exista distribuitori si pentru Europa, am primit contacte, le-am scris. 
  8. Oh, no: Mi-au raspuns prompt, dar preturile sunt mai mari chiar si decat cele din Romania ( care mi se pareau foarte scumpe oricum si eram convinsa ca ma pot descurca si altfel ).
  9. Yes: Pana la urma pretul din Romania e cel mai bun
  10. Cand voi avea blenderul in fata ochilor...in functie de conditiile obtinute va fi modelul dorit sau nu, dar oricum va fi un Vitamix sau un Blendtec.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...