luni, 5 septembrie 2011

Cuvinte pentru suflet

citate care mi-au placut din din "Problemele vietii" / Sfantul Ioan Gura de Aur


  •  Hristos spune 
         "Eu sunt parintele tau,
          Eu sunt fratele tau,
          Eu sunt mirele sufletului tau,
          Eu sunt scaparea ta,
          Eu sunt hrana ta,
          Eu sunt imbracamintea ta,
          Eu sunt radacina ta,
          Eu sunt sprijinul tau,
          Eu sunt tot ce-ti doresti tu.
          Cand Ma ai pe Mine, nu-ti lipseste nimic.
          Eu sunt slujitorul tau, pentru ca am venit
          sa slujesc, nu sa fiu slujit.
          Eu sunt prietenul tau si madular al trupului tau si capul tau si fratele tau si sora ta
          si mama ta. Eu sunt toate pentru tine. Nu trebuie decat sa stai langa Mine.
          Pentru tine, Eu M-am facut sarac si pribeag, pentru tine am ridicat crucea si am
          coborat in mormant, am venit pe Pamant pentru tine, trimis de Tatal, iar in Cer,
          Ma rog pentru tine Parintelui Meu.
          Tu esti totul pentru Mine, si frate si impreuna-mostenitor si prieten si madular al
          Trupului Meu. Ce vrei mai mult decat atat ?
          De ce Il dispretuiesti pe Cel care te iubeste atat de mult? "
  • In noi este inradacinata cunoasterea a ceea ce trebuie sa facem si ce nu. Dumnezeu ne-a lasat cu libertatea de a alege intre virtute si rautate. De aceea, de fiecare data, fie suntem recompensati de Dumnezeu, fie suntem pedepsiti, dupa alegerea pe care am facut-o.
  • Viata noastra este plina de tulburare si neliniste. Cu totii suntem ingrijorati, cu totii suntem nemultumiti, cu totii ne plangem, fie ca suntem bogati sau saraci, stapanitori sau oameni simpli. Dar tulburarea si grija nu se datoreaza atat situatiilor exterioare si conditiilor de viata, cat neoranduirii si bolii noastre sufletesti. Asa cum ochiul bolnav vede intuneric si in cea mai puternica lumina, la fel si sufletul bolnav este tulburat chiar si cand e liniste. Sa-i incredintam toate problemele noastre Lui Dumnezeu si sa credem ca nimic nu este al nostru, sa ramanem indiferenti la slava oamenilor si sa dorim sa-I placem numai Domnului, si astfel vom fi linistiti chiar si cand asupra noastra se va abate cea mai ingrozitoare vijelie.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...